Saturday, January 9, 2010

Agak lama aku meninggalkan blog ni..bila buka balik rindu pula rasanya..mana mungkin mahu aku melupakannya. Terima kasih kepada En. Hisyam kerana kalau bukan atas tunjuk ajarnya, mana mungkin aku mengetahui cara2 untuk membuka blog. Dalam diam aku termenung sejenak. Air mataku menitis taktala mengenangkan rakan2 seperjuanganku sepanjang menuntut di UiTM. Susah senang kami harungi bersama. Adakalanya aku terkilan kerana tidak dapat melakukan yang terbaik namun aku cuba sebaik mungkin. Atas sokongan rakan2 dan tidak lupa semua pensyarah yang mengajar kami, aku mampu melakukannya walau tidak sehebat mana. Aku tetap bersyukur. Kepada rakan2 yang aku sayangi, aku ucapkan terima kasih atas bantuan kalian. Tidak lupa kepada pensyarah2, jasamu akan dikenang sampai bila2..

2 comments:

  1. hello... what u looking for.. sama2 atas bantuan yang diberikan selama ini....

    ReplyDelete
  2. Tahniah, umur panjang akan jadi alumni FSR walaupun bukan full time. Yang penting dah lepas dan doakan semua geng selamat sampai ke destinasi yang sepatutnya.....

    Good Luck

    ReplyDelete